Avatar

Okej. Nu ska jag börja blogga på riktigt. Ingen mer skola på typ 2 månader. Skönt. På måndag är det lådbilsrally,tisdag skansen och onsdag avslutning. Så jefla nice. Nu ska eran favoritbloggare blogga som fan! Aja. Igår var ju riktiga skoldagen då och det var skönt, håltimmar och hela köret. Jag Minna och Johanna sjöng faktiskt Halelujha i korridoren (ni skulle ha hört). Klipp på det kommer kanske ut senare, Corre har det på mobilen!
Efter skolan så drog jag, Julia,Josefin, Mathilda,Alice,Frippe och Geron och badade. Det var askul förutom att Geron kastade i mig i vattnet x antal gånger.
Idag så har jag varit ute med pappa och försökt hitta löpargrejer till mig men det gick inte bra. Hittade lite saker men jag måste tydligen kolla upp hur jag trampar så att jag köper rätt sorts skor. Aja, inte intressant. Vi kom hem med två filmer istället, Sherlock Holmes och Avatar, den sistnämnda kollar jag på nu.
Som ni även märkt så har jag en ny design men den är bara tillfällig. Ful som fan.
Bye bloggah.
den här bilden är ifrån tisdags. Jag och malin skulle åka bräda tillsammans. Så bra gick det.

Mina kommentarer

Skriv ner dina åsikter här:

Namn:
Är du här ofta?

Mailadress: (Endast jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0