TÄVLING

Okej. Nu drar jag igång en tävling! Den första på denna blogg faktiskt!
Det du ska göra är att; Motivera varför du ska vinna i detta inlägg. Sedan ställ en fråga till mig på bloggsvar. Du kan fråga vad som helst och du frågar mig enklast genom att trycka på FRÅGA MIG knappen som finns under varje inlägg.
Kom ihåg att fylla i dina kontaktuppgifter så att jag kan meddela dig och att du kan få ditt pris.
PRISET MAN VINNER: En invite till bloggsvar som är en skapligt ny tjänst som används flitigt utav många bloggare som lätt vill kunna svara på sina läsares frågor. För att bli medlem på sajten så måste man alltså ha en invite och det är det ni kan tävla om här:)
PS! Jag har inte beslutat när jag ska avsluta tävlingen men det blir troligtvis någon gång under veckan:)

Mina kommentarer
Postat av: Malin

Hej, allt bra? :D

2010-06-07 @ 13:04:34
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Skriv ner dina åsikter här:

Namn:
Är du här ofta?

Mailadress: (Endast jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0