WTF?!

Hello bloggen! Jag har haft väldigt fullt upp den senaste veckan med skolan och därför har det inte blivit så mycket bloggning! Jag kan berätta lite kort om i fredags och sedan om imorgon. I fredags var jag alltså på club glamour och det var, tja, nytt? Det blev en massa dans iaf och jag tänker inte gå in på detaljer nu men kan göra det senare. Imorgon så ska jag gå upp halv 5. Nice. Nej men jag ska iväg till Sergel och köa för biljetter till när kristen stewart och taylor lautner kommer med mirjam, asnice! Men nu måste jag gå och jag vet att jag är världens sämsta bloggerska men det är bara imorgon och på fredag kvar och sedan är jag fri från skolan. Då jävlar blir det bloggnig! Nu ska jag lägga upp min statestik för jag är grym. kisses
dagen innan hade jag alltså 2 besökare, jag måste ju fan blivit länkad någonstans. Where?
JUST DET! Nu nästa vecka så kommer det en ny design någon dag! Håll utkik!

Mina kommentarer

Skriv ner dina åsikter här:

Namn:
Är du här ofta?

Mailadress: (Endast jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0