Bajskorv

Ja mina vänner! Ni vill väll höra om min TOTALT händelse-icke-rika vecka? Jag tänkte väll det.
Måndag: Jag ringde och sjukanmälde mig. Kräktes. Mådde piss och gick och la mig tidigt.
Tisdag: Ringde och sjukanmälde mig. Kräktes inte. Mådde piss. Tog alvedon och mådde prima!
Onsdag: Åkte iväg till praon hade tråkigt och roligt. Sedan drog jag hem och pussade min lillebror.
Torsdag: Försov mig något enormt. Skulle med 5 över tåget. Jag vaknade 51. Kutade upp slängde på mig kläder, borstade tänderna och kutade till bussen. Var vid bussen 55. Tog bussen 59 och hann med tåget 05. Gjorde sällskap med minnis och sminkade mig sedan på bussen. Efter praon blev det stan med Pecka. Vi köpte äcklig latte och islatte och såg paow( det var det rebecka tyckte var tufft) jag är dock inget större fan av paow utan mer hennes enormt heta boy som tyvärr skaffat sig ett asfult getskägg.
Fredag: Sista praodagen. Fick sluta tidigare. Fick ett fint omdömme och en bok, breaking dawn <3 me. Åkte till stan med Rebecka. Åt wienerbröd och köpte en assnygg tröjja. Fottar den senare ( jag skjuter upp allting). Såg Grey's på kvällen. Jag hatar äckelgubben där. Fula fitta.
Lördag (idag): Såg a Mighty heart, såg lite kungfu panda och åt donken. Drog sedan till Iza. Nu ska jag kolla mer kung fu panda.
En inte så händelserik vecka. Nu ska jag göra annat som att fixa min design. Kisses.
inte gott waynes. screw you! kostade dessutom 38kr så de försöker råna mig på en äcklig islatte och hon som jobbade i kassan var lite otrevlig tyckte becka men jag vet inte riktigt....
PS! Vill ni läsa lite mer om min fredagseftermiddag gör ni det här.

Mina kommentarer
Postat av: Rebecka

hahah jag är inget fan av paow xD blev bara helt chockad när jag såg henne på plattan trodde aldrig bloggarna var ute och visade sig på stan trodde dom satt fastklistrade vid sina datorer :p

2010-05-23 @ 00:00:49
URL: http://beckapekka.blogg.se/

Skriv ner dina åsikter här:

Namn:
Är du här ofta?

Mailadress: (Endast jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0