dageeen

jeflar. jag är förvånad, utan att ens skrivit något inlägg (förutom det imorse) så har jag fått 35 besökare idag. Najs! Jag såg att hon som jag fick designen av har kommenterat min blogg och jag tänkte lägga upp henne som en länk så kan ni gå till hennes blogg därifrån hela tiden:) Aja, lite om min dag då. Jag gick upp rätt tidigt runt tio och gjorde mig i ordning sedan bar det iväg för att hämta prinsessan och sedan drog vi till tacobar. Mm. Jag åt en enchildas grande fetto som jag är medans lillan typ åt en halv tugga av sin kidsmeal, jag tror inte att hon gillade det men jag förstår inte hur... Sedan drog vi iväg till Stockholms stadsmuseum och lekte lite i deras ''lekhörna'' och fikade. Nyss fick jag ett mail utav cocoo att jag har fått min personliga rabattkod som då är personlig så jag kan inte ge ut den till er men börja sammarbeta med henne så får ni det också! Tryck bara på bannern i min blogg så kan ni starta sammarbete!:) Som det är nu har jag 20%där. Fett med najs! Nu ska jag nog plugga lite har inte pluggat någonting alls de tre senaste veckorna typ:P men see you later aligator! Nu ska jag lägga in världens finaste bild.
cause i'm inlove with a fairytale even though it hurts.

Mina kommentarer

Skriv ner dina åsikter här:

Namn:
Är du här ofta?

Mailadress: (Endast jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0