konsten att tycka synd om sig själv.

jag vill inte! jag vill inte vara sjuk jag HATAR det. dessutom missar jag min prao, toppen? nej, jag vill faktiskt vara med på den och jag måste det så att jag hinner intervjua min handledare om frågorna till svenskan/so;n. dessutom mår jag illa och det HATAR jag. så jävla äckligt så att jag typ vill stänga in mig någonstans och aldrig gå ut igen. Jag orkar knappt gå ner för trappan utan att typ halvt som halvt dö. nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och sova lite istället. kram på er!
PS! det kommer lite bilder sen när jag mår bättre men nu orkar jag knappt blogga och ännu mindre ladda upp en massa bilder

Mina kommentarer
Postat av: Jennie

Åh tack vad gullig du är! din är med fin :)

2010-05-17 @ 15:59:53
URL: http://jjenniess.blogg.se/
Postat av: iza

varför har du härmat hanna o bea med headern ' why so serious' haha :)

2010-05-17 @ 22:00:45
Postat av: Josefine

to iza; det är ifrån batman och jokern:)

2010-05-17 @ 22:38:34
URL: http://josefinep.blogg.se/

Skriv ner dina åsikter här:

Namn:
Är du här ofta?

Mailadress: (Endast jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0