Långt inlägg

Hej! Jag har inte skrivit något än direkt men nu ska det bli ändring på det.  Idag har jag varit på prao. Jag praoar på bokia och det är delvis kul och delvis tråkigt. Hittills så har jag fått göra saker som att packa upp varor, ''slå in'' drygt 300 presentkort, gjort fint i hyllor, plockat tillbaka låneböcker, sortera fakturor typ, prismärka mm. Det roligaste var nog att prismärka, men det är även ganska kul om någon kund kommer fram till en och om man ska hjälpa dem. Fast typ 4/5 gånger så kan jag inte det de frågar om och då får jag hänvisa dem till någon annan. Det är en äldre man som jobbar där som ger mig de tråkigaste uppgifterna. Han gav mig först att fixa presentkort, och det kan jag säga att det är kul de 10 första men att göra 300 stycken blir lite långtråkigt. Sedan fick jag även sortera papper. Menmen, jag är i helhet nöjd med min praoplats och jag är ju där för att lära mig så jag ska inte klaga.
Nu har jag precis käkat och haft ''debatt'' vid matbordet, eller vi har diskuterat lite olika ämnen. Kul! Jag är den ända tonåringen som inte har något att göra idag typ. Tidigare under dagen var jag med Iza och Nickan men det var bara en kort stund sedan drog jag hem och kollade OTH. Nu ska jag checka Terminator  med pappa. Kisses
 Desktop Wallpaper · Gallery · Movies & TV   Terminator 3, Rise Of The Machines, 2003, Arnold Schwarzenegger, Kristanna Loken

Mina kommentarer

Skriv ner dina åsikter här:

Namn:
Är du här ofta?

Mailadress: (Endast jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0