sjuk

ny ska jag fan försöka hålla min blogg lite seriös! jag tänkte skriva upp vad jag gjort de senaste dagarna.
Torsdag: Jag var ute med amanda och jeflar vad najs det var. Vi var hemma hos min kompis och sedan så sov vi hos amanda. Jätte trevligt iaf.
Fredag: Läkaren på morgonen. Fick veta att jag kommer att behöva nötspruta ( typ adrenalin ifall jag skulle få en allergichock) sedan drog jag hem till amanda ett tag och på kvällen gick jag ut med Rebecka och drog till långis och satt där ett tag tills vi drog vidare till ip. Supertrevligt det med.
Lördag: Skulle egentligen gått ut med amanda men gon sket i mig för någon annan. Tack! Så jag fick spendera lördagskvällen hemma men det var mysigt endå! Jag började känna mig lite krasslig så jag gick och la mig med min lillebror och vi båda deckade på direkten.
Söndag: Vaknade några gånger under natten med konstiga drömmar, gick upp och tog örontempen och såg att jag hade 38.5. inte så najs. Men nu mår jag iallafall bättre (kan iof bero på att jag knarkat hostmedicin, strepsils och alvedon)och tänkte precis börja med en ny design på bloggen! Sedan ska jag nog fotta och lägga upp lite utav de sakerna jag köpte i london. Puss på er.
ser någon vem det är?

Mina kommentarer

Skriv ner dina åsikter här:

Namn:
Är du här ofta?

Mailadress: (Endast jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0