so sick of being sick

Tufft jag har haft 10 besökare idag. På min gamla blogg hade jag över 200 unika. Hahaha. Men iallafall. Nu tänkte jag kolla på någon film, tror det blir harry prutter och sedan ska ajg försöka sova. Vet inte om det blir någon prao för mig imorgon, senast jag kollade så hade jag 38.1 i feber, kanske inte asmycket men jag känner mig rätt mör... Ikväll så har jag inte gjort särskillt mycket. Vi köpte hem pizza eller jag tog pasta carbonara men iallfall det var gott men jag fick inte i mig särskillt mycket... Efter maten så har jag bara suttit framför datorn och chattat med min storebror. Har inte snackat med honom sedan innan london så det var kul! menmen. Jag fick även headern så nu har jag satt in den och det blev rätt fint till min design tycker jag. Fast senare i sommar så ska jag försöka lära mig lite ps så att jag kan göra min helt egna design från scratch. Det vore najs. Menmen nu ska jag gå och fixa mig en kopp te och sedan sätta på en rulle och efter det så ska jag slagga. Kisses
naaw vad små vi var! Gulligt!

Mina kommentarer

Skriv ner dina åsikter här:

Namn:
Är du här ofta?

Mailadress: (Endast jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0