TIPSA MIG NU!

jag känner att den här bloggen är fett kass. Jag har typ inga läsare och inga kommentarer men det ska det fan bli ändring på! Jag förstår inte vad jag gjorde med mina tidigare bloggar för där kunde jag ha runt 200 per dag och nu har jag inte ens en tiondel av det. Ni som läser min blogg vad vill ni ha mer utav? Tell me! Jag är öppen för alla förslag! Tävlingar, videobloggar , hissar och dissar m.m..
my dream.

Mina kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Sv; jag gör dem i photoshop, finns tips bland photoshoptipsen.

2010-05-19 @ 17:48:55
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv om roliga saker . asså typ dina planer . lägg in mycket bilder annars är det jäätte tråkigt att ha en blogg . och typ videoblogg , dagens någonsing ? och FRÅGESTUND

2010-05-19 @ 23:07:31

Skriv ner dina åsikter här:

Namn:
Är du här ofta?

Mailadress: (Endast jag som ser)

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0